[Fanda] Firefox/stahování souborů

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Pátek Duben 23 21:04:34 CEST 2010

Mozila má tzv.správce stahování,já ji používal málo,protože mi
nevyhovovala.Ale když jsem něco stahoval,přímo v tom správci bylo takové
okno,kde mi to potom řeklo hotovo.Ano,Mozila je rychlejší,využívá maximální
rychlost při připojení,ale kolikrát se mi soubory stáhly i nedokončené.Možná
ale spíš byla chybka u mě.
----- Original Message -----
From: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 23, 2010 8:47 PM
Subject: [Fanda] Firefox/stahování souborů

Dobrý večer fandové,
´
Nechci vám připadat jako hlupák, přesto mi dovolte žákovský dotaz:

Jelikož teď používám Mozillu Firefox, tak si nejsem jistý v tomto
prohlížeči.

Když jsem si stahoval soubory pomocí Internet Exploreru, tak jsem věděl,
jestli byl soubor stažen, nebo ne, protože se ozval po dokončení stahování
patřičný zvuk.

Naopak, jakmile jsem ke stahování použil Mozillu Firefox, tak zvuk se
neozval. Stáhl jsem si nějakou knihu z knihovny digitálních dokumentů, a
zjistil jsem ten rozdíl mezi těmi zmíněnými prohlížeči.

Předpokládám, že vy, kteří M.Firefox používáte delší čas, s ním máte
zkušenosti.

Mohli byste mmi prosím poradit, - pokud je to možné, jak nastavit, aby se mi
potvrdil konec stahování souborů zvukem?

Jarek