[Fanda] Firefox/stahování souborů

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pátek Duben 23 20:47:53 CEST 2010

Dobrý večer fandové,
´
Nechci vám připadat jako hlupák, přesto mi dovolte žákovský dotaz:

Jelikož teď používám Mozillu Firefox, tak si nejsem jistý v tomto prohlížeči.

Když jsem si stahoval soubory pomocí Internet Exploreru, tak jsem věděl, jestli byl soubor stažen, nebo ne, protože se ozval po dokončení stahování patřičný zvuk.

Naopak, jakmile jsem ke stahování použil Mozillu Firefox, tak zvuk se neozval. Stáhl jsem si nějakou knihu z knihovny digitálních dokumentů, a zjistil jsem ten rozdíl mezi těmi zmíněnými prohlížeči.

Předpokládám, že vy, kteří M.Firefox používáte delší čas, s ním máte zkušenosti.

Mohli byste mmi prosím poradit, - pokud je to možné, jak nastavit, aby se mi potvrdil konec stahování souborů zvukem?

Jarek