[Fanda] Internet Explorer/Mozila Firefox a jejich chování

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Pátek Duben 23 10:53:18 CEST 2010

Zdravím, zkoušel jsem  zkratku ctrl +o a je to zkratka na přímé
otevření souboru. Poznal jsem to podle toho, že se objevil standartní
dialog s položkami otevřít soubory typu a oblast hledání. Jirka
(23/04/2010 10:12)