[Fanda] Internet Explorer/Mozila Firefox a jejich chování

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Duben 23 10:05:04 CEST 2010

Zdravím,

Firefox 3.6.3., po otevření alt+d skok na adresní řádek, zadáno
www.pandora.cz
načteno za 2 sekundy.

Ve Vašem případě jde o nestandardní chování, zřejmě má Firefox potíže s přiřazováním protokolu HTTP, který pokud není přesně zadán nefunguje, nebo pokud nikoli, nevím, co se u Vás děje, třeba někdo jiný přispěje.

Zkuste daný postup použít na jinou www stránku, např www.seznam.cz a http://www.seznam.cz/, zda Vám pouze www bude dělat totéž jako u Pandory.

Jinak stránky bez http:// zadávám ve Firefoxu zcela běžně a vždy bez potíží, takže jde určitě o lokální problém než celého Firefoxu.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jarek Krcmar" <kjarek1 na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 23. dubna 2010 9:27
Předmět: [Fanda] Internet Explorer/Mozila Firefox a jejich chování

Dobré dopoledne,

Včera jsem si nainstaloval Mozillu Firefox a jakmile jsem ji otevřel, zadal jsem tuto adresu:
www.pandora.cz
Odpověď zněla: "Soubor: www.pandora.cz nebyl nalezen." Musel jsem napsat:
http://www.pandora.cz
Zajímalo by mě proto, čím to je, že Internet Explorer není tak přísný, kdežto Mozilla Firefox vyžaduje naprostou přesnost?

Omlouvám se za poněkud zvláštní mail.

Našel by se někdo, kdo by mi dokázal vysvětlit takovéto jednání?

Jarek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5051 (20100422) __________

http://www.eset.cz