[Fanda] prečo chýba znak &v zdrojovom kóde stránky?

Úterý Duben 20 10:46:25 CEST 2010

> skúste to pls s Jawsom10, pretože čo som vôbec netušil vraj Jaws rieši aj
> také veci ako zobrazovanie zdrojového kódu stránky

Ooops. Zdrojový kód stránky je zobrazen správně, ale JAWS 10 zde
opravdu znak & z nějakého důvodu nečte; ve verzi 11 už je problém
opraven.

> ja som si predstavoval, že sa stránka otvorí v nejakom poznámkovom bloku

V případě MSIE ano, FF si zdrojový kód zobrazuje sám a zřejmě se zde
proto aplikuje stejný mechanismus čtení jako pro HTML...

M.J.