[Fanda] prečo chýba znak &v zdrojovom kóde stránky?

Úterý Duben 20 09:04:41 CEST 2010

Ahojte,
prišiel som na zaujímavú vec. Z relácie:
http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/lets-dance-4
som si chcel stiahnuť jednotlivé videá. Toto je celkom jednoduché, stačí si
otvoriť zdrojový kód stránky a dať hľadať reťazec:
s1.addVariable("file",encodeURIComponent
kde už človek nájde link na príslušné videá. A však kým v Internet exploreri
a dokonca verzii 6 sa príslušný reťazec zobrazí správne, teda:
http://www.markiza.sk/xml/video/parts.rss?ID_entity=41151&page=dHELYBqn

v najnovšom FIrefoxe je tento reťazec bez tohoto znaku a teda správnej linky
by sa človek nedopátral. Aký prehliadač potom používať? Fakt asi tú šestku,
ktorá už by mala byť na smetisku?

s pozdravom Peťo