[Fanda] Tak trochu revolucni vyhledavac

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Duben 19 22:50:32 CEST 2010

Zdravím,

Na hlavní stranu
http://tapin.uvadi.cz/
jsem umístil jedinečný vyhledávač Google. Slovo jedinečný nepoužívám v

tomto případě nadarmo. Jedná se o sofistikovaný vyhledávač nám šitý na míru. Proč? Má mnou

zadané řetězce, které se při Vašem vyhledávání promítnou zaměřené na informace o rádiích,

jejich streamingu přes Internet, tematické okruhy rozhlasových stanic apod. Nalezené

výsledky jsou zobrazeny uvnitř mé stránky. Samozřejmě je tento vyhledávač jinak standardním

nástrojem, tedy kromě výše uvedených informací vyhledá cokoli jiného. Neváhejte a

vyzkoušejte. Pro skalní fandy Screamer-radia, tímto je rovněž možné si mou stránku umístit

jako domovskou Vašeho prohlížeče a veškerá vyhledávání směrovat odsud. Mě to pomůže v

návštěvnosti, Vám zase v pohodlí.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/