[Fanda] Gmail na webu Vas upozorni, pokud zapomenete pridat k mailu prilohu, kterou avizujete ve zpracve!!!

Pondělí Duben 19 16:20:17 CEST 2010

> Veru, mňa takto prekvapil thunderbird. Skoro som uveril, že trpí umelov
> inteligenciou, až kým som v nastavení nenašiel záložku, kde sa dajú nastaviť
> slová, ktoré musia byť v maily, aby zobrazil varovné okno.

Příslušná položka nastavení Thunderbirdu se jmenuje
mail.compose.attachment_reminder_keywords a je dostupná přes
about:config (z GUI menu Nástroje, Možnosti Rozšířené, Obecné,
Možnosti předvoleb). Gmail bohužel tuto možnost nemá, takže pokud
píšete v Gmailu maily ve více jazycích, máte smůlu, chybějící přílohy
vám rozezná pouze v některých mailech...

M.J.