[Fanda] Gmail na webu Vas upozorni, pokud zapomenete pridat k mailu prilohu, kterou avizujete ve zpracve!!!

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Duben 19 16:10:18 CEST 2010

Veru, mňa takto prekvapil thunderbird. Skoro som uveril, že trpí umelov
inteligenciou, až kým som v nastavení nenašiel záložku, kde sa dajú
nastaviť slová, ktoré musia byť v maily, aby zobrazil varovné okno.

--
Ondrej:
http://ondrosik.webranet.sk,