[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Pondělí Duben 19 14:03:37 CEST 2010

"Cookies se ukládají na straně klienta (uživatele) jako krátké textové
soubory (např. pro Internet Explorer ve Windows XP do adresáře
c:\Documents and Settings\Jméno uživatele\Cookies) a to pro každé
webové místo (website)." (zdroj: již odkazovaný článek na Wikipedii)

M.J.