[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 19 13:55:42 CEST 2010

Ahoj, Michale,
a existuje někde v program files\explorer nějaká složka, kde se tyhle
textové soubory hromadí a mohl by je uživatel občas skontrolovat a ty
nezbedné vymazat? Ne, fakt mě jen zlobí to, že se mi nedá rozbalit
kvůli tomu DoubleClicku ta roletka nahoře v Uložit, Otevřít ... i když
si možná všichni myslíže, že to s tím nemůže souviset - bohužel
souvisí. Miloš