[Fanda] problém s notebookem

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Duben 19 11:51:01 CEST 2010

Ahoj!
Jednoducho nemáš kontakt medzi konektorom a sluchátkami.
Presne tento prípad som mal teraz z jedným notebookom.
Takže ešte raz poriadne zasuň konektor sluchátiek do notebooku a malo by to
chodiť. Ten konektor na základovej doske má v sebe prepínač na odpojenie
reproduktorov. Teda po zasunutí sluchátiek reproduktory odpojí. Lenže ak
nemá poriadny kontakt konektor sluchátiek nebude to chodiť. Môže tamm byť aj
nejaká špina, ktorú treba odstrániť a konektor vyčistiť. Napríklad
prestrieknutím kontaktným sprejom Kontaktol, alebo Kontox.

From: "Radim Vojtek" <radimvojtek na seznam.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Cc: "Konference Jaws" <jaws-l na konference.braillnet.cz>
Sent: Monday, April 19, 2010 10:04 AM
Subject: [Fanda] problém s notebookem

Zdravím na konferenci. Mám problém s notebookem. Po přeinstalaci systému a
výměně hardisku mně jde zvuk jen v reprácích. Když zapojím do konektoru
sluchátka, tak se zvuk ozve asi tak na sekundu a nejde slyšet nic. Pak když
sluchátka odpojím, tak znovu zvuk jde bez problémů v reprácích. Kamarádovy
po přeinstalaci windows home dělal problém rozjed zvuk. Ten rozjel, ale ten
funguje jen v reprácích. Prosím nevíte, kde je problém? Děkuji za pomoc,
Radim.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 5031 (20100415)

http://www.eset.cz

http://www.eset.sk