[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Pondělí Duben 19 11:23:08 CEST 2010

> Jakou činnost provádí v počítači soubor cookie společnosti DoubleClick?

Žádnou. Tiše leží ve složce určené pro cookies a čeká, až prohlížeč
znovu načte webovou stránku, která si danou cookie do počítače
uložila, aby jí pak tuto cookie poslal zpět. Nic víc.

Cookies jsou kratičké _textové_ soubory, neobsahují žádný spustitelný
kód a pro počítač nepředstavují žádné přímé riziko, viz

http://cs.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

nebo případně specificky o "tracking cookies" například na stránkách

http://www.spyware.cz/go.php?p=spyware&t=clanek&id=9

a/nebo

http://www.procomputers.cz/cookie.htm

Obecně: Pokud trpíte stihomamem, pak doporučuji ustřihnout síťový
kabel a vrátit se ke korespondenci pomocí poštovních holubů, neboť i
pokud zakážete v prohlížeči veškeré cookies, tak stejně za sebou při
jakékoliv práci na Internetu zanecháváte jasnou a jednoznačnou stopu,
takže pokud by vás někdo chtěl opravdu sledovat, zvládne to hravě i
bez cookies...

Hezký den.

Michal Jungmann