[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 19 09:27:14 CEST 2010

Nejlepší je vědět to, že žádné stránky je používat nesmí bez tvého
souhlasu. Ono totiž není o co stát, ty to pro sebe vůbec nepotřebuješ
používat. Jsou jen výjimky, kde je používat musíš, napřiklad knihovna
Braillnetu. Proto by bylo nejlepší cookies zakázat pro všechny stránky
a udělat výjimku jen pro knihovnu. Nic víc. Mirek