[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 19 09:20:16 CEST 2010

No jo, ale jak mám vědět, které stránky je chtějí používat ...
Lépe řečeno, mě na těch doubleClick štve jen to, že se mi v Uložit
nebo Otevřít nerozbaluje nahoře rozbalovací seznam Oblast hledání pro
vylistování složkys, disku - hrozně dlouho to trvá, než přečte
stukturu disku ... jak to s tím může souviset ... určitě to ale nějak
souvisí, protože když se těch cookies zbavím, tak to funguje normálně,
jenže tam znova nalezou. Miloš