[Fanda] jak zrušit hromadné chaty ve skype?

Radek radek.stipcak na tiscali.cz
Pondělí Duben 19 09:03:53 CEST 2010

Dobré ráno na konferenci. Chtěl bych se zeptat nějakého zkušeného uživatele
skype, jak můžu zrušit v nejnovější verzi skype aby mě nechodili hromadné
chaty. Včera jsem totiž na skype omylem přizval účastníky k chatu. Sice to
teď vypadá že mě již hromadné chaty chodit nebudou, ale ani sám nevím, jak
jsem je zrušil, tak se vás chci zeptat, jak je zrušit, kdybych náhodou třeba
někdy opět přizval někoho k hromadnému chatu? Děkuju za každou odpověď.
Verze skype je 4,20,158. S pozdravem Radek.