[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Duben 19 08:53:39 CEST 2010

Ahoj, Vítku,
ještě dodatečný dotaz k blokování cookies z určitých stránek:
no jo, to je pěkné, ale jak zjistím, zrovna z které stránky mi proudí
cookies, která nedělají dobrotu, respektive ta určitá, s kterými jsou
porblémy ...
Díky. Miloš