[Fanda] vystříhání reklam z nahraného pořadu z Tv

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Duben 19 08:36:39 CEST 2010

Dobré ráno, tak jsem s nadějí zkusil nový Avidemux ve verzi 2.5.2. s
NVDA Display Model r3449 a bohužel se s přístupností zatím nic
nezměnilo. Zkoušel jsem i NVDA 2009.1. V Avidemuxu je absence popisů
objektů v menu, i u všech ostatních položek, díky čemuž si s tím
odečítač nemůže poradit. Je to veliká škoda, protože Avidemux, jako
jediný nástroj zdarma umí pracovat se všemi možnými formáty, dokonce i
s flv. Umí bezztrátově stříhat i vytahovat audiostopy bšhem několika
vteřin. Konverze z/do jsou samozřejmostí. Kdyby se našel někdo, kdo by
mohl dát Avidemuxákům podnět, nejspíše jim napsat v angličtině o NVDA,
možná, že by jejich programátoři mohli do GUI ty popisy objektů
doplnit. Bohužel neumím tak dobře anglicky, abych si na takovou
komunikaci troufl. Přecijen nejde o pár vět do fóra fanoušků hudební
skupiny. Mirek