[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Duben 18 19:37:39 CEST 2010

Zdravím,

Microsoft Internet Explorer
menu/Nástroje/Možnosti Internetu/záložka "Osobní údaje"/tlačítko "Sítě". Zde do pole nadepsané "Adresa webu" zadejte adresy, u kterých chcete cookies permanentně blokovat a následně stiskněte tlačítko "blokovat".
Dále znovu menu/nástroje/možnosti Internetu/záložka "obecné"/v historii procházení zvolte Odstranit, zde aktivujte/zaškrtněte "Vymazat soubory cookie".

Mozilla Firefox
menu/nástroje/možnosti/panel "soukromí"/tlačítko "Správce cookies" Zde označte jednotlivé cookies nebo zvolte tlačítko "odebrat všechny cookies".
Zavřete Správce cookies a vraťte se na panel Soukromí. Vyberte Výjimky a do políčka napište weby, u kterých chcete cookies permanentně blokovat a následně stiskněte tlačítko "blokovat".

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Blažkovi" <tonblazek na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 18. dubna 2010 17:40
Předmět: Re: [Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich aco blokovani zpusobi

Zdravím a, bohužel, neodpovím, jen se trochu přidám. Ono by vůbec nevadilo,
kdyby se někde našel, dá-li se to tak říct, návod, či postup, jak nastavit
internet explorer 8. Nevím jestli to dělají cookies, ale já často najdu ve
formulářovém režimu to, co jsem do něj zapsal včera, před týdnem a podob.
zakázal jsem zobrazení historie, ale není mi to nic platné. A když se člověk
vrhne na cookies, počítač při skoro každé změně v jejich nastavení,
vyhrožuje, že - a teď trošku přeháním, se stanou nenapravitelné škody, že
cookies potřebuje a aať si to rozmyslím. Tak by snad ti znalejší třeba mohli
v rámci únosnosti této konference rradou či odkazem pomoci. Předem díky. A
Blažek.