[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich a co blokovani zpusobi

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Neděle Duben 18 17:40:03 CEST 2010

Zdravím a, bohužel, neodpovím, jen se trochu přidám. Ono by vůbec nevadilo,
kdyby se někde našel, dá-li se to tak říct, návod, či postup, jak nastavit
internet explorer 8. Nevím jestli to dělají cookies, ale já často najdu ve
formulářovém režimu to, co jsem do něj zapsal včera, před týdnem a podob.
zakázal jsem zobrazení historie, ale není mi to nic platné. A když se člověk
vrhne na cookies, počítač při skoro každé změně v jejich nastavení,
vyhrožuje, že - a teď trošku přeháním, se stanou nenapravitelné škody, že
cookies potřebuje a aať si to rozmyslím. Tak by snad ti znalejší třeba mohli
v rámci únosnosti této konference rradou či odkazem pomoci. Předem díky. A
Blažek.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, April 18, 2010 4:40 PM
Subject: [Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich a co
blokovani zpusobi

Ahoj, Fandové,
už jsem tady nedávno psal dotaz na problém s rozkliknutím stromové
struktury v dialogových oknech jako Ulož nebo Otevřít a jinde.
Pak jsem psal, že se mi podařilo tento problém zdolat programem Spybot
- Search Destroy, jenže problém se opakoval a šlo o jakési cokkies
DoubleClick - vždy se našly dva stejné problémy, vždy jsem dal
opravit. Dokjonce jsem pak dal resetovat celý Internet Explorer 7 na
standardní tovární nastavení, ale ani to nepomohlo - dokonce úvodní
stránka s nastavením - jaký vyhledávač a další se nechtěla nechat
odeslat - vždy to psalo na stavovém řádku, že na stránce se objevila
chyba. A tak jsem se rozhodl, že zase po nějakém čase zkusím štěstí s
internet Explorerem 8. Právě jsem nainstaloval, nechal jsem si
skontrolovat znovu počítač Spybotem - našel opět nějaké chyby v
cokkies, na které se Vás právě chci zeptat - co dělat, aby takové
chyby nenastávaly, měl jsem tam jakési cokkies Avenue A Inc od
uživatel na atdmt.com a TagASaurus od uživatel na ad.yieldmanager.com (),
které jsem dal samozřejmě odstanit. Vím o cokkies jen to základní, že
cokkies evidují osobní data, která na sebe odesíláme na weby, možná i
z nich - ale o tom už nic moc, takže jak se takové věci chytnou do
počítače, respektive jak tomu zabránit?
Nastavil jsem v Možnostech internetu na kartě Osobní údaje Upřesnit -
vlastní cokkies odesílat a cizí blokovat - defaultní je však povolit.
Co jsem vlastně zakázal? Jak se to může projevit? Pomůže to? Díky za
každou zkušenost s cokkies - kromě toho, že se po koláčch tloustne.
Pěknou neděli. Miloš