[Fanda] Dotaz na cokkies - jak zabranit stahovani nezadoucich a co blokovani zpusobi

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Duben 18 16:40:08 CEST 2010

Ahoj, Fandové,
už jsem tady nedávno psal dotaz na problém s rozkliknutím stromové
struktury v dialogových oknech jako Ulož nebo Otevřít a jinde.
Pak jsem psal, že se mi podařilo tento problém zdolat programem Spybot
- Search Destroy, jenže problém se opakoval a šlo o jakési cokkies
DoubleClick - vždy se našly dva stejné problémy, vždy jsem dal
opravit. Dokjonce jsem pak dal resetovat celý Internet Explorer 7 na
standardní tovární nastavení, ale ani to nepomohlo - dokonce úvodní
stránka s nastavením - jaký vyhledávač a další se nechtěla nechat
odeslat - vždy to psalo na stavovém řádku, že na stránce se objevila
chyba. A tak jsem se rozhodl, že zase po nějakém čase zkusím štěstí s
internet Explorerem 8. Právě jsem nainstaloval, nechal jsem si
skontrolovat znovu počítač Spybotem - našel opět nějaké chyby v
cokkies, na které se Vás právě chci zeptat - co dělat, aby takové
chyby nenastávaly, měl jsem tam jakési cokkies Avenue A Inc od
uživatel na atdmt.com a TagASaurus od uživatel na ad.yieldmanager.com (),
které jsem dal samozřejmě odstanit. Vím o cokkies jen to základní, že
cokkies evidují osobní data, která na sebe odesíláme na weby, možná i
z nich - ale o tom už nic moc, takže jak se takové věci chytnou do
počítače, respektive jak tomu zabránit?
Nastavil jsem v Možnostech internetu na kartě Osobní údaje Upřesnit -
vlastní cokkies odesílat a cizí blokovat - defaultní je však povolit.
Co jsem vlastně zakázal? Jak se to může projevit? Pomůže to? Díky za
každou zkušenost s cokkies - kromě toho, že se po koláčch tloustne.
Pěknou neděli. Miloš