[Fanda] Windows 7 navod

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Duben 18 16:06:54 CEST 2010

Ahoj, Michale,
nemám zkušenost, ale teď zrovna jsem se do Windows 7 díval - v
ovládacích panelech je řada možností, jak nastavit Windows, například
tuším, že se to jmenuje nepoužívat obrazhovku a pod tím je napsáno,
nastavení pro používán počítače poslepu. Pak tě to hodí ještě do další
obrazovky - dialogového okna, kde si můžeš zvolit podrobnější možnosti
nastavení. Nechtěl jsem to synovi rozházet, tak jsem nic nezkoušel.
Navíc, některé screen readery mají v sobě možnost přizpůsobení Windows
- s určitostí to vím o Dolphinech a JAWS asi už taky.
Nicméně určitě uvítám zde předložené zkušenosti ...
Miloš