[Fanda] miranda

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Duben 18 13:19:54 CEST 2010

Zdravím,

pokud Vám nečte kontakty, potíž bude podle mě někde buď s hlasovým odečítačem, ale pokud tvrdíte, že s tímtéž odečítačem to dříve šlo, potom spíše s aktivním protokolem pro zobrazení seznamu kontaktů apod.

V tomto případě se jedná o specifický, individuálnní problém, proto ponechám na Vás, zda chcete dále pokračovat zde veřejně na konferenci, nebo po soukromé lajně. Ať tak či tak, pošlete mě seznam plug-inů a protokolů ve složce plugins v Mirandě a rovněž verzi aktuálně používané Mirandy.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jevgenija Chernysh" <zasminka na email.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 18. dubna 2010 11:41
Předmět: Re: [Fanda] miranda

Dobrý den,
Tak stává se to když normálně spustím mirandu, tak šipkama nahoru a dolů to
čte nic. Ale, když dám enter, tak se mi otevře okno s kontaktem, ale nevím s
kterým. Zjistila jsem že kontextové menu též funguje.
V doplňcích je vše vpořádku, tam jsem nic nedělala.
A účet mám jen na icq.
Pěkný den
Jevgenija