[Fanda] přestala mi fungovat šipka nahoru

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Sobota Duben 17 18:23:06 CEST 2010

A nemáš zaplou funkci klávesnice na obrazovce? tuším, že je to někde v
ovládacích panelech usnadnění, nebo možnosti usnadnění. a tam se to dá
zaškrtnout. zkontroluj to. Jaký máš hlasový výstup? zkus spustit třeba
NVDA, jestli je to stejné.
(17/04/2010 17:31)