[Fanda] handsfree pro skype

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pátek Duben 16 21:47:25 CEST 2010

Zdar. Komplet repro + dva mikrofony v jedný krabičce se menuje Polycom -
celkový označení ti dodám.
Mam to tady a je to skvělý.
A má to i spešl tlačítka na ovládání hlasitosti a příjmutí a položení skype
hovoru. A funguje to bez ovladačů, resp. najde si je to v Systému.
Napájení z USB.
Tom
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 16, 2010 9:26 PM
Subject: Re: [Fanda] handsfree pro skype

Ondro,

komplet repro+mikrofon jsem zatím nikdy nikde nepotkal, ale hlavně
nechápu, jakou by měl výhodu oproti standardním repráčkům a
samostatnému mikrofonu... Osobně se mi pro Skype výborně osvědčil
úplně nejobyčejnější mikrofon za pade (Genius MIC-01A), pokud se
šikovně umístí _za_ reproduktory, pak většinou ani není problém se
zpětnou vazbou...

AHoJ

Michal

http://www.nod32.cz