[Fanda] handsfree pro skype

Pátek Duben 16 21:26:18 CEST 2010

Ondro,

komplet repro+mikrofon jsem zatím nikdy nikde nepotkal, ale hlavně
nechápu, jakou by měl výhodu oproti standardním repráčkům a
samostatnému mikrofonu... Osobně se mi pro Skype výborně osvědčil
úplně nejobyčejnější mikrofon za pade (Genius MIC-01A), pokud se
šikovně umístí _za_ reproduktory, pak většinou ani není problém se
zpětnou vazbou...

AHoJ

Michal