[Fanda] Ako vypáliť 800 MB médium

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Duben 15 17:46:54 CEST 2010

Ahoj, ať zkusí Nero CD-DVD Speed 4.7.7.16. Program testující kvalitu
CD (DVD) a CD (DVD) mechanik. Rozpozná mnoho důležitých informací o
médiu a mechanice, aktuální a průměrnou rychlost čtení CD, vytížení
procesoru při různých rychlostech, přístupové časy, čas výsuvu a
znovunačtení CD, overburn test, scandisk, test povrchu a další. Na
prázdném CD (DVD) určí rychlost pro bezchybné vypálení.
http://www.slunecnice.cz/sw/nero-cd-speed/

Freeware. Ovladatelnost a mluvení - nevím.

Mirek