[Fanda] Ako vypáliť 800 MB médium

Čtvrtek Duben 15 17:17:19 CEST 2010

Ahoj Števo,
většinou v dnešní době tohle mechaniky nepodporují, bohužel, ale někdy
ještě kromě zaškrtnutí přeplnění (overburning) zabírá zaškrtnout povolit
zapsání krátké ukončovací stopy. Ale většina mechanik si už s těmito
médii neporadí, protože dneska už ani většina lidí taková média bohužel
nepoužívá, tudíš to asi výrobci firmware nepovažují za důležité. S pozdravem
Jiří Stojaník.