[Fanda] Jazyk java.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Čtvrtek Duben 15 12:30:32 CEST 2010

Zdravím vás, fandové a prosím o pomoc s následujícím problémem. Otevřel jsem
v internet exploreru 8 stránky televize Joj. Zde jsem přešel na programy
televize Joj plus a můj počítač mi sdělil, že je mohu číst jen v jazyku
java, který, podle dalších hlášek, nemám nainstalovaný. Co s tíM, Nevím jak
jej nainstalovat, jestli je vůbec dobré jej instalovat, a nebo ještě lépe,
zná někdo stránku, kde bych mohl bez komplikací program televizní stanice
joj plus najít? Díky za případné odpovědi. A Blažek.