[Fanda] Betaverze Avastu k otestování

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Duben 14 23:32:32 CEST 2010

Milí Fandové,
ti zkušenější z vás mohou odzkoušet betaverzi programu Avast Free Antivirus.
Tento původně nebyl skoro vůbec přístupný nevidomým, tak jsem
kontaktoval technickou podporu, která projevila promptní snahu o nápravu
a na rozhraní trochu zapracovala.
Úmyslně píši zkušenější, protože tam jsou nějaké problémy třeba zrovna s
registrací produktu a i s jeho odinstalací, to by mohlo začátečníky
potrápit.
Mně Avast s Jawsem nějak padá, bohužel nemám možnost vyzkoušet to na
jiném PC, ale přijde mi, že s odečítačem NVDA je Avast ovladatelný lépe,
ačkoliv vývojáři tvrdí, že produkt s Jawsem a Window-Eyes testovali.
Odkaz na stažení je tady:
http://files.avast.com/files/beta/5.0.499/setup_av_free.exe

Budete-li mít návrhy pro vývojáře, můžete je kontaktovat zde:
tech-cze na support.avast.com
Myslím, že když už vývojáři jeví snahu, byla by škoda nedotáhnout to do
konce, čím více programů je pro nás přístupných, tím lépe, ne?
Zdraví Martin.