[Fanda] Ako vypáliť 800 MB médium

Angellko21 lukas86.kakara na seznam.cz
Středa Duben 14 21:50:35 CEST 2010

Tak to je zvláštní,možná ti vypalovačka nepodporuje tento druh CD.Zkus to
vypálit například Alcoholem nebo si to dej do Iso a zkus prográmek CD burner
nebo tak se to nejak jmenuje,ten vypaluje jen image,ale mohlo by to
pomoci.Pokud ani tohle nepomůže,zatím si ta CD třeba tři vypal na jedno
DVD,ale podívej se,jestli ti tvá mechanika zadaná média podporuje.Škoda,že
tu taková CD nemám,hned bych to vyzkoušel.
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, April 14, 2010 9:46 PM
Subject: [Fanda] Ako vypáliť 800 MB médium

  Dobrý večer priatelia,

  potreboval by som skopírovať CD o kapacite 800 MB, no narazil som na
zvláštny problém - hoci tu mám médiá troch druhov s označením 800 MB predsa
mi Nero 6 vždy hlási, že CD má iba 703 MB a že sa naň kompilácia nedá
vypáliť. Je možné aby v dnešnej dobe kedy na notebooku vypalujem DVD rôznych
typov a to aj dvojvrstvové napalovačka nepoznala tento typ médii? Nejak sa
mi to nechce veriť pretože som to skúšal na troch počítačoch s troma druhmi
nosičov a všade je výsledok rovnaký. Pritom kedysi pradávno som určite
takéto médium vypaloval ale ešte na starom počítači, ktorý už nemám. Preto
sa mi nezdá, že operáciu, ktorú 12 ročný počítač zvládol v pohode by
nezvládli dnešné moderné notebooky? Nebude v tom nejaká softwarová
zapeklitosť?
  Za rady ďakujem a pre upresnenie mám Win XP pro a Nero 6.

   S vďakou

     Štefan Kiss

http://www.nod32.cz