[Fanda] Ako vypáliť 800 MB médium

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Duben 14 21:46:11 CEST 2010

  Dobrý večer priatelia,

  potreboval by som skopírovať CD o kapacite 800 MB, no narazil som na zvláštny problém - hoci tu mám médiá troch druhov s označením 800 MB predsa mi Nero 6 vždy hlási, že CD má iba 703 MB a že sa naň kompilácia nedá vypáliť. Je možné aby v dnešnej dobe kedy na notebooku vypalujem DVD rôznych   typov a to aj dvojvrstvové napalovačka nepoznala tento typ médii? Nejak sa mi to nechce veriť pretože som to skúšal na troch počítačoch s troma druhmi nosičov a všade je výsledok rovnaký. Pritom kedysi pradávno som určite takéto médium vypaloval ale ešte na starom počítači, ktorý už nemám. Preto sa mi nezdá, že operáciu, ktorú 12 ročný počítač zvládol v pohode by nezvládli dnešné moderné notebooky? Nebude v tom nejaká softwarová zapeklitosť?
  Za rady ďakujem a pre upresnenie mám Win XP pro a Nero 6.

   S vďakou

     Štefan Kiss