[Fanda] Nejde mi spustit NVDA.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Středa Duben 14 11:30:15 CEST 2010

Dobrý den všem přeji na této konferenci,

mám následující problém, jehož jsem si všimla před chvilkou. Nejde mi totiž spustit NVDA. A to ani klávesovou zkratkou CTRL+ALT+A, ani z plochy. Sekl se mi Winmonitor a potřebovala jsem ho znovu rozmluvit spolu s NVDA, jenomže se nic nedělo. Když pak Winmonitor opět začal mluvit, zkusila jsem si na NVDA najet na plochu a spustit ho, leč nic se neděje. Neozval se ani typický zvuk spuštění NVDA ani potom při oné klávesové zkratce. NVDA prostě vůbec na nic nereaguje. A do nedávné doby mi šel tento screen reader spustit bez potíží. Vím mohla bych ho zkusit přeinstalovat, ale než tak učiním, moc prosím všechny o radu co se s tím dá dělat a co se s NVDA mohlo stát? Zkusila jsem i počítač restartovat, však nepomohlo to a výsledek je nadále stejný.

Všem mockrát děkuji předem za rady a pomoc. Srdečné pozdravy posílám z Českých Budějovic, Martina Ribárová.