[Fanda] hladam notebooky acer aspire 9

Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Úterý Duben 13 12:57:59 CEST 2010

zkus na

www.czc.cz
Jindra.
Skype jindra3663
Icq 488572257
velikost nožky 44
----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, April 13, 2010 12:09 PM
Subject: [Fanda] hladam notebooky acer aspire 9

Hojte, Môžete poradiť internetový obchod, kde by mali notebooky acer aspire,
ktoré začínajú poradovímn číslom 9? Sedmičky, osmičky zoženiete všadde,
niekde aj šestku, čo je dobrá voľba za určite nízku cenu, ale deviny, tie
som enašiel ani na heureke, ani na notebook.sk a Alza.sk ich tiež nemá, teda
na štyroch stranách, čo mi zobrazil o notebookoch acer, tam som ich nevidel.
Ono by bolo najlepšie asi skúsiť acer.cz, alebo sk, víde to narovnako, ale
kapku mi to príde byť neprehľadé s odčítačom, keby tam prosím hodil oko
niekto vidiaci a dal echo, kde ich hľadať? Vopred dikes - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263
alebo snavštívte www.csepi.szm.sk
u nás sa vám určite uľaví

---
avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 100413-0, 13.04.2010
Testovano: 13.4.2010 12:54:00