[Fanda] Problém s Ie8.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Úterý Duben 13 12:27:29 CEST 2010

Zdravím vás fandové a poprosím o pomoc v následujícím problému. Pokud si z
oblíbených v internet exploreru 8, zavolám nějakou stránku, Jaws 10.0 mi
nepřečte vše u nadpisu, a protože tu stránku znám, vím, že následují dva
řádky, u jednoho Jaws označuje slovo odkaz, u druhého je jen text. Tak by to
mělo být. Ale jaws mi přečte oba, jako by to byl jeden. Když dám ctrl home,
dostanu se na začátek stránky, a znovu přejdu na výše zmíněný nadpis, čte
Jaws už všechno dobře. Ale přeci nemusím každou zvolenou stránku začínat
stisknutím ctrl home? Pokud jsem v tom chybném čtení, nepomůže ani inzert
escape. Chyba bude tedy...Vlastně nevím ani kde ji hledat.Mám něco
přenastavit v exploreru, nebo v Jawsu.  Poradí někdo? A Blažek.