[Fanda] hladam notebooky acer aspire 9

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Duben 13 12:09:53 CEST 2010

Hojte, Môžete poradiť internetový obchod, kde by mali notebooky acer aspire, ktoré začínajú poradovímn číslom 9? Sedmičky, osmičky zoženiete všadde, niekde aj šestku, čo je dobrá voľba za určite nízku cenu, ale deviny, tie som enašiel ani na heureke, ani na notebook.sk a Alza.sk ich tiež nemá, teda na štyroch stranách, čo mi zobrazil o notebookoch acer, tam som ich nevidel. Ono by bolo najlepšie asi skúsiť acer.cz, alebo sk, víde to narovnako, ale kapku mi to príde byť neprehľadé s odčítačom, keby tam prosím hodil oko niekto vidiaci a dal echo, kde ich hľadať? Vopred dikes - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte na 0905199263
alebo snavštívte www.csepi.szm.sk