[Fanda] ještě dotaz ke skype

Radek radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Duben 13 11:49:49 CEST 2010

Dobrý den. Měl bych ještě jeden dotaz ke skype. Jak a kde si mohu stáhnout
starší verzi skype, konkr verzi 3,8 která je prý pro nevidomé uživatele
lepší zhlediska ovladatelnosti. Na stránce na které jsem teď byl je vše
ohledně skype v angličtině, takže vůbec nevím, jak tu verzi skype mám
stáhnout. Mám verzi 4,20 a já jí nechci, místo ní bych chtěl tu 3,8. Prosím
pokud mi někdo poradí, tak ať mi napíše postup hodně do podrobna, počítač
mám teprve krátce, nebo kdo chce tak ať mi napíše a spojíme se po skype,
samozdřejmě pokud ten dotyčný bude mít čas to se mnou vyřešit. Všem kteří
pomůžou moc děkuju. Eadek.