[Fanda] dotaz k několika kontaktům na skype

Radek radek.stipcak na tiscali.cz
Úterý Duben 13 08:41:51 CEST 2010

Dobré ráno na konferenci. Omlouvám se, za hloupý dotaz ale chtěl bych se
zeptat někoho kdo dlouhodobě používá skype, já jej používám teprve krátkou
dobu. Mám následující problém že asi u pěti skype kontaktů mě počítač
neoznamuje jestli jsou tyto kontakty online, či offline. Prostě mě počítač
neoznamuje u těchto kontaktů jejich stav, i když oni mě vidí, ale já je
prostě nevidím, ale chaty mi od těchto kontaktů chodí v pohodě a když já
někomu z těchto kontaktů pošlu chat, tak mu taky v pohodě přijde. Neví někdo
z vás jak lze docílit toho abych kontakty které nevidím online tak abych je
viděl že jsou online, či nerušit atp? Lze toho vůbec docílit?
Bohužel nevím, jakou mám verzi skype, stahhoval jsem ji před třemi týdny.
Předem moc děkuju za každou odpověď a přeju všem příjemné úterý. S pozdravem
Radek.