[Fanda] zajímavost

estrella estrellacz na gmail.com
Úterý Duben 13 07:49:33 CEST 2010

  Zdravím, podělím se s vámi o několik zajímavostí ohledně mého pc. Na
stolním se mi stává, že chvíli jde, občas se to stane, jindy ne, a pak
najednou mi přestanou fungovat nějaké klávesy na klávesnici např. šipky,
backspace a pomůže až reset, mám tam nvda, pc víc jak sedm let stáří,
ale krom tohoto je ok. A další problém na mém notebooku je ten, že když
píšu maily v nejnovější beta verzi thunderbirdu a dám odpovědět, mám tam
svou citaci mailu, ovšem když dám na tentýž mail odpovědět podruhé, už
tam tu citaci nemám, přesto se mail ale odešle a myslím, že správně, za
případné postřehy či odpovědi děkuji. Petra Lásková