[Fanda] Alva BC640 a ceska tabulka

Zdenek Vopat zdenekvopat na zdenek.vopat.name
Úterý Duben 13 06:08:42 CEST 2010

Zdravím Mika,
Nejprve se ujistěte, že máte v jawsu brailskou tabulku pro češtinu, pokud ne posílám v příloze, dostal jsem jí od pana Jungmana, tak doufám, že nepoškozuji galop a pokud ano tak se omlouvám, cxhtěl jsem jen pomoci.
nejprve zjistěte zda tuto tabulku již nemáte postup:
1. jděte na plochu asi klávesová zkratka windows klávesa-m
2. najeťe na tento počítač a odentrujte
3. jdťete si na váš C drive a odeentrujte
4. jděte na program files v češtině asi programové soubory a odentrujte
5. jděte na freedomscientific a odentrujte
6. jdtěte na jaws a odentrujte
7. jdtěte na vaší verze jawsu (u vás třeba 10 nebo 9) a odentrujte
8. zjistěte zda tam máte soubor, který jsem poslal v příloze pokud ne uložte si mnou poslaný soubor pokud ano můžete ukončit práci v tomto adresáři a dát si kafe nebo čaj či něco tvrdšího.
pokud to zprávně chápu brailskou tabulku na zobrazování vybíráte v jawsu jděte do:
1. do jawsu asi u vás insert j nebo se tam dostanete opětovným stisknutím klávesových kombinací alt- tabulátor záleží na nastavení
2. otevřete options česky asi možnosti
3. najeďte na braille a odentrujte
4. stiskněte tabulátor ttřikrát a měl byste dojít na položku translation tables česky asi překladové tabulky
5. vyberete ze sezznamu svoji tabulku
6. dáte třikrát tabulátor a měl byste být na ok tlačítku
7. to stisknete
 doufám, že jsem pomohl, pěkné čtení.
Zdeněk