[Fanda] problem s pluginem enhancer ve win vista

Marek Střelec strelec18 na seznam.cz
Sobota Duben 10 20:29:34 CEST 2010

Zdravím fandy. Nainstaloval jsem si do winampu na win vista plugin enhancer. Fungoval až do dneška. Když ho zvolím v preferences dsp/effects tak se hudba stiší a hraje potichu. Před tím když vše fungovalo jak mělo tak hudba hrála v pořádku. Zkoušel jsem plugin odinstalovat a znovu nainstalovat i winamp jsem zkoušel odinstalovat a znovu nainstalovat, ale bezvýsledně. Nic jsem v pluginu nepřenastavovával. Vůbec nevím, čím to může být. Mám verzi winampu 5,72 nebo tak se to nějako jmenuje.
Za odpovědi děkuji.