[Fanda] Něco k NVDA

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Sobota Duben 10 19:07:11 CEST 2010

Zdravím. NVDA mi nečte v e-mailech jako v textu zprávy. Ozve se zvuk jako chyba a už to je a prostě s tím nehnu. Dále nevím, jak číst chaty. Rád bych nějak v NVDA uplatnil zkratky pro skype tedy alt jedna alt dva alt tři jako kontakty, konverzace, historie a taky kontrol jedna až kontrol devět jako čtení posledního až devátého chatu. Rád bych uplatnil tyto zkratky. Jinak chci těm, kteří NVDA počešťují a nebo jinak přizpívají k jeho vývoji, přeji mnoho úspěchů a alespoň svými návrhy pomohu. Bohužel zatím mohu přizpívat pouze informacemi, já ze sebe chytráka nedělám. Až vystuduji programátorskou školu a budu tomu rozumět, pak mohu něco dělat, ale do té doby to nechám na zkušenějších.
S přátelským pozdravem
Vojtěch Šmiro.