[Fanda] problém s pošťákem

Max Vavrek maks.vavrek na seznam.cz
Sobota Duben 10 16:36:45 CEST 2010

no záleží na tom jakého toho poštáka máte. ale podíval bych se do nastavení
účtu a tam ve vlastnostech je odchozí a příchozí server. tam musí být u
příchozího serveru přesně zapsána adresa vašeho poskytovatele připojení a
dále je tam něco jako pamatovat si heslo to musí být odškrtnuté a
přihlašovat se ověřením musí být také odškrtnuto. tak to skuste
----- Original Message -----
From: "Radim Vojtek" <radimvojtek na seznam.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 10, 2010 12:59 PM
Subject: [Fanda] problém s pošťákem

Zdravím. Mám takový problém s pošťákem. Normálně mi oznámí, že mi přišel
e-mail, ale pak z ničeho nic mi to napíše název e-mailu ale pokuss o
navázání spojení se serverem sell. A pak to za nějakou chvíli napíše počet
e-mailů, pokud mi nějaký přišel. Nevíte někdo, proč mi to pořád padá? Děkuji
za odpovědi, Radim.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5014 (20100409)

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5015 (20100410) __________