[Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Sobota Duben 10 16:12:09 CEST 2010

Zdravím, kdyby se ty display modely ještě někomu nepodařily stáhnout
přes Stahovač, prosím aby mi o tom napsal. Stahovač display modulů
jsem testoval na dvou počítačích a tam fungoval bez problémů. díky
Jirka
(10/04/2010 16:04)