[Fanda] znak number

Antal nukab na nextra.sk
Sobota Duben 10 15:25:29 CEST 2010

Vďaka.

Funguje to výborne.

(Poznámka pre Slovenskú verziu: zástupce je prekladané ako odkaz.)

Ešte sa chcem spýtať, akú skratku používa Galop na reštart počítača,
nechcem si vytvárať vlastnú, aby sa neodlišovala...

Inak uvažujem o Ctrl + Shift + Alt + C.

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 10. apríla 2010 14:33
Predmet: Re: [Fanda] znak number

Zdravím,
postup na vytvoření zástupce na vypnutí počítače:
1. na ploše stiskni f5, potom klávesu pro kontextové menu, tam najdi
nový a v položce nový zástupce a stiskni enter. Do pole názvu umístění
můžeš vložit tyto příkazy příkaz

a) shutdown -s -t 00 Vypnutí počítače
b) shutdown -r - t 00 Restart počítače
c) logoff Odhlášení z Windows
Pro každý příkaz je nutný nový zástupce. pro přehled jsem napsal
seznam příkazů. Ten první je na vypnutí. Potom stiskni tlačítko další
a tam si můžeš pojmenovat zástupce a pak najdi tlačítko dokončit a
stiskni enter. Na daném zástupci si po stisku klávesy alt + enter
můžeš vytvořit klávesovou zkratku, kterou se vypnutí aktivuje. Jirka
(10/04/2010 13:47)