[Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Duben 10 15:06:31 CEST 2010

Zdravím,

mohl by někdo prosím blíže specifikovat, v čem je dobré toto zbytečné štěpení projektu NVDA? Změny vylepšené v jedné větvy nebudou implementovány do druhé a to samé grafická vylepšení u druhé nebudou zohledněna v první. K čemu je to dvojení dobré? A obě větve se skompilují pouze u oficiálních verzí, jinak snapshoty budou takto dvojené? Pokud tomu tak bude, v tom případě se asi na snapshoty vykašlu.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
Komu: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 10. dubna 2010 12:12
Předmět: [Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Zdravím, vývojáři začali tento týden distribuovat ještě druhé
snapshoty NVDA. Jsou to tzv. display modely, které jsou distribuovány
jako druhé snapshoty. Tyto druhé snapshoty vylepšují čtení v některých
grafických menu programů a systému Windows. Snapshoty se pořád vyvíjí.
Nezahálel jsem a hned jsem aktualizoval program stahovač Nvda. Ten,
kdo ho už používá a má novější verzi, objeví se mu nabídka na otevření
stránky s aktualizací. Jinak je program na adrese:
www.holzinger.yc.cz/utility.htm

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5014 (20100409) __________

http://www.eset.cz