[Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Sobota Duben 10 13:38:34 CEST 2010

Ahoj Jirko. A co doporučuješ stahovat? Snapshoty nebo mám používat tu verzi
s videoovladači?
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Jiří Holzinger " <380312139 na iol.cz>
To: "Konference Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 10, 2010 12:12 PM
Subject: [Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Zdravím, vývojáři začali tento týden distribuovat ještě druhé
snapshoty NVDA. Jsou to tzv. display modely, které jsou distribuovány
jako druhé snapshoty. Tyto druhé snapshoty vylepšují čtení v některých
grafických menu programů a systému Windows. Snapshoty se pořád vyvíjí.
Nezahálel jsem a hned jsem aktualizoval program stahovač Nvda. Ten,
kdo ho už používá a má novější verzi, objeví se mu nabídka na otevření
stránky s aktualizací. Jinak je program na adrese:
www.holzinger.yc.cz/utility.htm