[Fanda] informace o dvojích snapshotách NVDA

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Sobota Duben 10 12:12:11 CEST 2010

Zdravím, vývojáři začali tento týden distribuovat ještě druhé
snapshoty NVDA. Jsou to tzv. display modely, které jsou distribuovány
jako druhé snapshoty. Tyto druhé snapshoty vylepšují čtení v některých
grafických menu programů a systému Windows. Snapshoty se pořád vyvíjí.
Nezahálel jsem a hned jsem aktualizoval program stahovač Nvda. Ten,
kdo ho už používá a má novější verzi, objeví se mu nabídka na otevření
stránky s aktualizací. Jinak je program na adrese:
www.holzinger.yc.cz/utility.htm