[Fanda] Problém s mikrofonem.

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Duben 10 05:48:41 CEST 2010

Zdravím, co jsem tak od lidí pobral, tak u zvukových karet v NB to
prostě nejde, nebo je to jinak, a proto do toho už nebudu šťourat.
Jsem rád, že doma nemám tak neochočitelné věci. Všem přeji dobrou noc,
no ano, myslím to vážně, budu až v pondělí, a to ještě až budu mít
hotovou práci a budu mít čas na soukromé věci a nebudu vědět, co
dělat. Mirek