[Fanda] Problém s mikrofonem.

Jiří Holzinger 380312139 na iol.cz
Sobota Duben 10 05:38:19 CEST 2010

Zdravím, přesně toto jsem chtěl nastavit, volba záznam v ovládání
hlasitosti sice byla, ale po stisknutí tlačítka OK tam nebyla možnost
vybrání mikrofonu i když jsem zaškrt, aby se zobrazovalo zařízení
mikrofon. Je to zvukovka realtek. U mé zvukovky Creative soundblaster
to jde nastavovat bez problémů, protože dříve jsem také nahrával s
line-in. Jirka.
(09/04/2010 23:28)